Reklamácia a vrátenie
Vždy sa snažíme o čo najrýchlejšie vybavenie reklamácie, či už sa jedná o výmenu tovaru, prípadnú zľavu alebo o vrátenie celej kúpnej ceny. Chceme, aby naši zákazníci boli 100% spokojní, preto ponúkame službu VRÁTENIE ZADARMO na pobočkách Zásielkovne. Vďaka nej Vám odpadnú starosti s nákladmi na dopravu spojené s výmenou.
-
Pre vybavenie reklamácie prosím vyplňte tento Reklamačný list.
-
Vyplnený formulár vytlačte, vyplňte a podpísaný dokument vložte do balíčka.
-
Vrátený tovar potom bezplatne podajte na ľubovoľnú pobočku Zásielkovne. Dostupné pobočky nájdete nižšie. Na Zásielkovni len stačí nahlásiť naše ID: 95050356, obsluha Vám následne vytlačí štítok, ktorý nalepí na zásielku a potvrdí Vám odoslanie. Ihneď po obdržaní zásielky Vašu reklamáciu vybavíme a budeme Vás informovať.
Reklamáciu je možné vybaviť do 30 dní odo dňa prevzatia produktu.